Toon ons je mooiste sneeuwplekjes

Zak jij dezer dagen uitzonderlijk nog wel eens af naar de unief? Neem dan zeker wat foto’s van de ondergesneeuwde campussen.

Behalve corona maakt nu ook een winterse piek het zo goed als onmogelijk naar de universiteit af te zakken. Veiligheid boven alles. Moet je dezer dagen toch op een van de campussen zijn? Neem dan zeker wat (kwalitatieve) foto’s van de prachtige sneeuwtaferelen. De winterfoto’s in de UAntwerpen-beeldbank kunnen namelijk een opfrissing gebruiken.

Foto’s kan je mailen naar beeldbank@uantwerpen.be, graag met wat informatie over de gefotografeerde plek. Onder alle bruikbare foto’s worden drie UAntwerpen-sjaals verloot. Extra bonus voor wie coronaproof én met toestemming collega’s of studenten op de sneeuwfoto’s krijgt!