Eindelijk weer samen klinken op het nieuwe jaar

Vrijdag 13 januari vond voor het eerst sinds 2020 de nieuwjaarsreceptie van UAntwerpen fysiek plaats. Zo’n duizend medewerkers verzamelden in en rond Aula Rector Dhanis om 2023 feestelijk in te zetten.

Tijdens de nieuwjaarsreceptie neemt rector Herman Van Goethem traditiegetrouw de tijd om alle medewerkers toe te spreken en enkele plannen uit de doeken te doen. Presentator Tom De Cock had het zo met de rector over de financiële situatie van de universiteit en het verder bouwen aan een duurzame toekomst.

Samen met faculteitsdirecteuren Tinne Borremans (Faculteit Bedrijfswetenschappen en Economie) en Virginie Coucke (Faculteit Letteren en Wijsbegeerte) blikten we terug op de brand op de Stadscampus van afgelopen zomer, en Pierre Van Damme deed de verdere plannen van Vaccinopolis – ons nieuwe gebouw voor vaccinstudies – uit de doeken. Een speciale vermelding gaat nog naar de jong-gepensioneerden die extra in de bloemetjes werden gezet voor hun jarenlange inzet voor onze universiteit.

Warme wensen voor mekaar

Bij je inschrijving voor de nieuwjaarsreceptie kon je ook een warme wens voor je collega’s meesturen. Dat deden jullie massaal. Bekijk alle warme wensen in volgende video.

Herbekijk

Kon je er jammer genoeg niet bij zijn of wil je het aulagedeelte nog eens herbekijken? Dat kan via deze link.

Vind jezelf ook terug in het fotoalbum.