Een blik binnenin: Campus Drie Eiken

Je krijgt les op deze campus als je les volgt aan de

Faculteit Toegepaste Ingenieurswetenschappen

Gebouw B

Faculteit Toegepaste Ingenieurswetenschappen

D.B.136

Als student maak je in je opleiding uitvoerig kennis met state-of-the-art semi-industriële opstellingen in het labo chemische ingenieurstechnieken. Alle belangrijke vaardigheden die eerder binnen je opleiding tot industrieel ingenieur theoretisch aan bod kwamen worden in dit labo in praktijk gebracht. Je gaat aan de slag met chemische reactoren, destillatiekolommen, pompen, leidingsystemen, absorptietorens, enz.

Gebouw O

Aula O

Biologie practicumlokaal

Bioruimte

De Bioruimte is een open studielandschap voor de studenten biologie en is uniek in Vlaanderen! Je kan hier terecht voor vrije studie, groepsopdrachten of opzoekwerk, maar de Bioruimte heeft ook een sociale functie als trefpunt tussen de verschillende jaren. Een bibliotheek, loupes, microscopen, preparaten en allerhande didactisch materiaal kunnen er gebruikt worden.

De praktijkassistenten van de opleiding hebben hun kantoor naast de Biorumte en zijn gemakkelijk aanspreekbaar voor grote en kleine vragen!

Gebouw M

M 1.17 Oefenlokaal praktijklessen geneeskunde

M2.07 Oefenlokaal praktijklessen revalidatiewetenschappen en kinesitherapie

Praktijkruimtes biochemie en biotechnologie, biomedische wetenschappen, diergeneeskunde en farmaceutische wetenschappen