Over ons

Gegroet allerbeste GreenOffice fan of GreenOffice groentje en welkom op onze enige echte Green Blog!

GreenOffice UAntwerpen is een studentenplatform dat duurzaamheid op de universiteit in de spotlight zet. We motiveren studenten en personeel om duurzaamheid op te nemen in hun dagelijks leven.

Met veel plezier en enthousiasme, ja we zijn hier echt héél blij mee, hebben we de laatste maanden gebrainstormd, gediscussieerd en geschreven om deze blog klaar te krijgen. Wat we jullie nu presenteren is een samenraapsel van tips, mijmeringen, uitspattingen en ‘fun facts’ over het leven als duurzame student. Het doel is om jullie op een luchtige manier meer te vertellen over duurzaamheid aan onze universiteit, maar dit zonder jullie te verdrinken in wetenschappelijke feitjes of ellenlange teksten (hoewel ook wij af en toe verleid zullen worden tot een megalomane schrijftrant om zo onze zogezegde dominantie betreffende dit onderwerp te onderbouwen – wat met deze zin meteen bewezen is).